
На сайті life:) працює чат із call-центром оператора
Оператор
мобільного зв'язку life:) повідомляє про початок роботи альтернативного
каналу обслуговування абонентів - онлайнового чату з call-центром
оператора. Будь-який абонент може скористатися онлайн-чатом з
call-центром life:) на офіційному WEB-сайті оператора і отримати від
співробітників call-центру оперативну відповідь на питання, що
стосуються послуг life:).Український оператор мобільного зв'язку life:)
нещодавно надав своїм абонентам можливість звертатися в call-центру
оператора через WEB-чат у режимі реального часу, який є альтернативою
коротким номером 5433. Проект WEB-чату з call-центром реалізований
фахівцями компанії Global Bilgi, яка надає мобільному оператору life:)
аутсорсингові послуги call-центру та забезпечує високий рівень
обслуговування абонентів life:).