Головна » 2010 » Серпень » 28 » На сайті life:) працює чат із call-центром оператора
11:58
На сайті life:) працює чат із call-центром оператора
На сайті life:) працює чат із call-центром оператора
Оператор
мобільного зв'язку life:) повідомляє про початок роботи альтернативного
каналу обслуговування абонентів - онлайнового чату з call-центром
оператора. Будь-який абонент може скористатися онлайн-чатом з
call-центром life:) на офіційному WEB-сайті оператора і отримати від
співробітників call-центру оперативну відповідь на питання, що
стосуються послуг life:).Український оператор мобільного зв'язку life:)
нещодавно надав своїм абонентам можливість звертатися в call-центру
оператора через WEB-чат у режимі реального часу, який є альтернативою
коротким номером 5433. Проект WEB-чату з call-центром реалізований
фахівцями компанії Global Bilgi, яка надає мобільному оператору life:)
аутсорсингові послуги call-центру та забезпечує високий рівень
обслуговування абонентів life:).
В чаті користувач може задати
будь-яке питання, що стосується послуг оператора life:), і отримати на
нього швидку і вичерпну відповідь. Головне при цьому - дотримуватися
правил чату і етики спілкування. Онлайн-чат з представниками call-центру
доступний 7 днів на тиждень з 7:00 до 22:00.
Скористатися
онлайн-чатом можна на офіційному сайті оператора life:) у розділі
«Підключення та обслуговування», в якому знаходиться кнопка-посилання
«Call-центр онлайн». Щоб почати чат з представником call-центру,
необхідно зайти за посиланням і заповнити форму запиту, вказавши ім'я,
номер телефону, адресу і сформулювавши своє питання. Також абонент може замовити копію консультації в чаті на свою електронну адресу
здравствуйте я сегодня пополнила счет на 23грн через терминал приблизительно в часов 10 на даный момент мне деньги на счет не пришли обьясни как это пониманить куда делись мои деньги???