Головна » 2010 » Жовтень » 7 » МТС оновила фірмовий стиль і логотип компанії
23:16
МТС оновила фірмовий стиль і логотип компанії
МТС оновила фірмовий стиль і логотип компанії
ВАТ
«Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT) повідомляє про оновлення логотипу
компанії для надання візуальному стилю інноваційності та динамічності,
закладених у новому слогані МТС «На крок попереду».
«Оновлення логотипу і фірмового стилю - одне із завдань, яке ми
вирішуємо в рамках впровадження нового позиціонування бренду МТС, -
зазначив віце-президент МТС з комерції Михайло Герчук.- Місія компанії -
"створення кращого клієнтського досвіду", і новий слоган - "На крок
попереду", - відображають стратегію розвитку бренду МТС, в основі якої
лежить орієнтація на потреби наших клієнтів та інноваційність, які й
визначають лідерство компанії на ринку. Важливо, що при оновленні
логотипу нам вдалося надати вже звичного символу та образу компанії
новий сенс, при цьому зробивши логотип і стиль більш актуальним з
графіки і більш вільним по композиції».
Головні зміни торкнулися
форми логотипу - він «втратив» один з квадратів, став більш об'ємним і
«технологічним». У новому візуальному вирішенні зберігаються ключові
«впізнавані» елементи бренду МТС: графічний символ у формі яйця і
червоно-біла кольорова гама.
Впровадження нового логотипу і
фірмового стилю МТС здійснюється поетапно у всіх точках контакту
споживача з брендом - салонах МТС, комунікаційних матеріалах,
корпоративному сайті, внутрішньому документообігу та інших.
Реалізацію проекту з рестайлінгу логотипу і фірмового стилю МТС проводило агентство BBDO Branding.